MiniGiveaway #3 by Ayie Atiqah





Seperti sebelum ni, syaratnya mudah saja:


1) Blogger warganegara Malaysia
2) Boleh follow blog ayie. Takde sebarang paksaan
3) Buat satu entry bertajuk "MiniGiveaway #3 by Ayie Atiqah"
4) Tempek banner di atas dan backlink kan kat sini
5) Publish dan tinggalkan url korang dekat komen di bawah



Simple kan? Ayie kan suka yang simple2 ni. Mudahkan orang dan diri sendiri,hehe Banner motif haiwan sebab hadiah pun bermotif haiwan,hehe MiniGiveaway ni akan berlangsung selama 4 hari bermula harini21 - 24 September 2014Klik untuk tengok rupa hadiah ye. Ayie mencari 4 orang pemenang. Cara ayie nak bagi hadiah:


Cabutan pertama: 1 kotak Pensel O'BON
Cabutan kedua: 1 kotak Pensel O'BON
Cabutan ketiga: Topap RM 5
Cabutan keempat: Topap RM 5


Oke? Faham kan..Alert dengan tarikh tau. Nanti tak dapat pulak hadiah kalau menang,hehe


21-24 September: MiniGiveaway berlangsung
25 September: Ayie keluarkan senarai peserta
26 September: Ayie umumkan pemenang, In Sha Allah






2 comments: